"A petition is a poem, a poem is a petition" - The Dreamers

2011 m. gruodžio 31 d., šeštadienis

metų apžvalga.

kadangi mano ilgalaikį nerašymą galima apiforminti kaip šventinį, o gal tiesiog sezoninį, išsekimą, tai mėgindama šį tą išspausti, išspaudžiu metų apžvalgą.

o žinot, sakyčiau buvo geri. geri, kūrybingi metai. metai, kurie atnešė ir praradimų, o tie praradimai su savimi leido kažko pasimokyti.

įrašų šiais metais patalpinta - 13. sakoma, svarbu ne kiekybė, o kokybė. nesu tikra, kad jie visi kokybiški, bet kiekybės - kokybės santykių, turėtų būti. :>

prarasta:
praradimas numeris vienas. trejų metų našta, kurią ištrėmiau vos ne į sibirą, tik ten maž nešalta ir ne tiek toli.
praradimas numeris du. aš galiausiai nusikirpau savo kasas. iš lietuvaitės patapau.. bohema.
atrasta: greičiausiai, žmonės. vieniems atrastiesiems didesnė mano širdies dalis, kitiems mažesnė.
išliko: įkvėpimas. ir įkvepianti moteris. galbūt jų skaičius net gi padvigubėjo.

išmokta pamoka: nesvarbu su kuo tai nutiko, bet tai atnešė neišdildomus prisiminimus. ir dėl dievo meilės, neverta šito gailėtis, kad ir kokioms taisyklėms bebūtum nusižengusi.

gražiausios akimirkos, ko gero bus dvi:
1. begaliniai, savaitę trukę naktinėjimai su žvaigždžių skaičiavimais ir arbatos puodeliais (tai galbūt sulauks net atskiro įrašo, kai viską suvirškinsiu);
2. akimirkų kratinys sudarytas iš: plaukiojimo valtimi, skaitymo garsiai, naktinėjimo, ilgų kelionių dviračiais, supuoklių, ir dar daugiau kelionių dviračiais.

kiek pasikeitė mano požiūris per šiuos vienerius metus? kardinaliai, kiek tai buvo įmanoma man, tokiai pastoviai ir norinčiai išlaikyti savo pastovumą. už pokyti, tiesa, derėtų dėkoti, ne tik įkvepiančioms moterims, bet ir.. esminei šių metų naujovei, pavertusiai mane džiaugsmingu chaosu.

pažadas kitiems metams. nežadėsiu daugiau rašyti. tikrai nežadėsiu, nes tai priklauso nuo mano chaoso intensyvumo, laiko stygiaus ir pokyčių manyje, bei mano gyvenime. tačiau ar pasižadu pakeisti per ateinančius metus šito kuždesėlio išvaizdą? ne kartą. gal ne tik kuždėjimo erdvę pakeisiu, bet ir patį elniuką.

pasižadėjau nedaug, neįpareigokit savęs pažadais, kuriuos sunku išpildyti. kurkit pažadus metų eigoje, kai žinosite, kad esate pasiruošę juos išpildyti. :>

tai, gardaus jums šampano, gražių švieselių danguje ir turbūt... draugiško drakono. linkiu netapti tai drakonais, nebent pasiryšite būti draugiški, ir įgauti to švieselių žavesio. ne tokio pigaus, bet tokio šviesaus.

___________

šį kartą pasirašo ne elniukas kuždesėlis, o jieva.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą