"A petition is a poem, a poem is a petition" - The Dreamers

2010 m. birželio 25 d., penktadienis

kai nelyja, mes pakuojam vėją!

Labai malonu, kad kažkas vis dar lankosi šičia ir paskaito mano sumaigytus įrašėlius. Kaip matote, mano blogas šiek tiek pasikeitė. Žinoma, ne kardinaliai ir ne tiek, kad jo neberašyčiau. :) Atlikus šiokią tokią apklausėlę supratau, kad derėtų įkelti keletą savo terlionių-paišalionių, bet apsidairiusi susinervinau - namuose neturiu "scanerio", o bet, tačiau, labai pasistengsiu susivekti ir įkelti šį bei tą.
Ne per seniausiai apturėjau didelio smagumo pakuoti vėją. Kas domėjosi šiuo reikalų, ar netgi jį išbandė, žino kokia tai atrakcija. :) Visam vakarui užteko juoko, krykštavimų ir burbulų "apkabinimų", tad įkėliau kelias nuotraukas jūsų akelėms pasidžiaugti ir šiokiam tokiam pavydui sukelti. >:D

užfiksuota sprogimo akimirka


ašai labai susikaupęs :)


Jei norit pabandyti patys, receptas labai paprastas:
- Minkšto (distiliuoto) vandens (2,5 L).
- Glicerino (150 ml),
- Indų ploviklio (0,5 ml), geriausiai tam tinka “Fairy” su citrinos kvapu
- Kukurūzų krakmolo (3 šaukštai),
- Sodos (1 šaukštas)

iš šitiek išeina trys litrai tirpalo, tad smagumo turėsit visam vakarui.


Tai tiek,
saldaus,
staklininko dukra.

3 komentarai:

  1. smagiai čia, tik nepaaiškinai iš kur gaut tuos 'pagaliukus' :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. o gi ateini pas mano tėtę ir sakai: "galit duot man du metro ilgio pagalius?" :D iš esmės nereikia labai sukt galvos, mano pirmieji 'pagaliukai' buvo apgenėtos medžio šakelės. :)

    AtsakytiPanaikinti